لب بسته و پر سوخته از كوی تو رفتم رفتم بخدا گر هوسم بود بسم بود

نیوه مانگ

دل نوشته های من...

لب بسته و پر سوخته از كوی تو رفتم رفتم بخدا گر هوسم بود بسم بود
میخواهم و میخواستمت تا نفسم بود
 
 
میسوختم از حسرت و عشق تو بسم بود
 
 
عشق تو بسم بود كه این شعله بیدار
 
 
روشنگر شبهای بلند قفسم بود
 
 
آن بخت گریزنده دمی آمد و بگذشت
 
 
غم بود كه پیوسته نفس در نفسم بود
 
 
دست منو آغوش تو هیهات كه یك عمر
 
 
تنها نفسی با تو نشستن هوسم بود
 
 
بالله كه جز یاد تو گر هیچكسم هست
 
 
حاشا كه بجز عشق تو گر هیچكسم بود
 
 
سیمای مسیحائی اندوه تو ای عشق
 
 
در غربت این محلكه فریادرسم بود
 
 
لب بسته و پر سوخته از كوی تو رفتم

 

رفتم بخدا گر هوسم بود بسم بود

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:51 ] [ سروه ] [ ]